Mari Belajar Bersama Cikgu Mariam..

Mari Belajar Bahasa Melayu (LINUS ) Melalui ICT

Tuesday 28 June 2011

SEKAPUR SIRIH UNTUK RAKAN-RAKAN

Alhamdulillah, berjaya juga saya menyiapkan tugasan untuk menghasilkan dan mencipta blog saya sendiri pada hari ketiga saya berkursus di IPG Tawau..syukur dan terima kasih kepada guru pembimbing dan rakan-rakan kerana banyak membantu dan membimbing saya dalam menghasilkan blog ini. Blog ini dibina bagi mengumpul rancangan pengajaran, bahan pengajaran dan info Bahasa Melayu khususnya aliran LINUS Literasi yang sesuai untuk pelajar sekolah rendah. Kami berharap agar blog ini nanti boleh menjadi rujukan kepada para palajar. Blog ini baru dilancarkan dan masih dalam proses penambahbaikan dan pengemaskinian.....harapan saya melalui blog ini, kita dapat bertukar-tukar pandangan dan berkongsi ilmu khususnya dalam inovasi pengajaran dan pembelajaran bahasa melayu melalui teknologi maklumat dan komunikasi.....pada akhir kursus ini saya berharap dapat memperoleh sebanyak mana ilmu untuk dipelajari dan dikongsi untuk digunakan apabila kembali ke sekolah kelak....diharap rakan-rakan tidak segan-segan untuk bersama-sama dalam ruangan ini untuk berkongsi ilmu.....sekian...

No comments:

Post a Comment